Grus i ögonen? Ja, tack!

Glöm allt jag sagt om att sova bra, inatt var ett lågvattenmärke på den fronten. Jag gick och la mig runt 12, vilket innebar 5½ timma sömn framför mig. Kollade lite på Conan O'Brien till kvart över 12, men kände sen att jag var tvungen att sova, och att jag faktiskt var trött. Hah! Tog nog säkert två timmar innan jag somnade, och sen var det väl ingen tip-top sömn att prata om, och jag vaknade innan larmet. Sen snoozade jag i en halvtimme, och nu är jag alldeles förstörd. Min hals börjar göra uppror också, hoppas lite English Breakfast fixar biffen.

Fin frukost, va? En kopp te. Men ibland orkar man faktiskt inte fixa med mackor och grejjer. Kanske får i mig lite juice, om jag är duktig. Annars blir det kanske en bulle på jobbet? Med lite choklad? Alltid en klassiker.

Nej, nu måste jag tagga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0