Hänger på en tråd

Jag har kommit fram till en sak: Jag gillar inte att jobba förmiddagspass på  helger. Något drygare får man leta efter, mest på grund av att inget händer. Jag och Marc uppskattade cirka  en kund var femte minut... Kul! Jag försökte dock göra det bästa av situationen, och pysslade med saker när jag kände för det, men eftersom vi hade så få kunder sålde vi så lite att det inte gick att fylla på något. Men men, nu är den här helgen över, and that's that.

Jag tror att det var bra att skriva av sig, angående Emma. Jag har helt klart tänkt mindre på de sakerna jag skrev om, så jag tänker nog fortsätta skriva om de saker jag tänker på nu. Det är dock inte så mycket, men ändå. Har fortfarande inte bestämt om jag ska skicka det, så jag avvaktar. Det känns inte helt nödvändigt, så...

Snart ska jag till föräldrarna och äta lite adventmiddag, eller nåt. Det är ju första advent, så grattis på er! Eller, man kanske inte säger grattis på advent, men äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0