I had a fistful of nothing

Luuuuugn dag på jobbet idag, pysslade mest med att bygga om vår Volvohylla, och det blev väl bra... Förutom att den som fixat planogrammet inte riktigt haft rätt mått på kartongerna. Sen kom det, precis innan vi slutade, en man som ville hyra lastbil, tror fan han rökt på, för han var riktigt skum. Kunde inte bestämma sig och nära nog sluddrade. Får se om han kommer in i morgon bitti och hyr ändå, förberedde ett kontrakt, just in case. Och jag jobbar morgon imorgon, vilket betyder att jag ska upp om sju timmar, mys!

Men men, jag har ingen lust att gå och lägga mig, även om jag borde. Är alldeles för pigg för det, så istället poppar jag lite One Minute Silence och "kollar" på Boston Tea Party, men jag vill nog hellre se reprisen på fredag. Ska väl kanske snacka med lite folk här och där, och surfa lite sidor, tror jag.

Schwung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0