Ibland har man såna dagar också

Jag var ju, som sagt, på postenansvarigträff (inte utbildning) idag, och min farhåga att vara enda mannen i sällskapet blev faktiskt inte uppfylld. Det var en "ny" lirare där, som jobbar ute i Grisslehamn. Så för en gångs skull blev könsfördelningen något mer utjämnad. Själva träffen hade mest att göra med utbildning av nyanställda och hur vi ska göra för att säkerställa att det blir bra skit. Det var väl rätt värdefullt att prata om det, även om det kanske inte enbart var nyheter.

I övrigt spenderades arbetsdagen med att plocka varor och äta lunch, så det var nice. Nu sitter jag och lyssnar på Afasi & Filthy istället för Glasvegas. Jag tar tillbaka mitt tidigare påstående att Glasvegas liknade The Killers, The Killers är lite mer upbeat och fan så mycket bättre. Nej, jag vet verkligen inte vad som är storheten med Glasvegas. Något mer orättfärdigt upphaussat har inte skådats på länge. Fram för lite ny musik, inte bara massa bakgrundsmusik och sång utan melodi och inspiration.

Jag vet dock inte varför jag lyssnar på Afasi & Filthy... Kunde jag inte gjort det när jag var tillsammans med Emma? Nu tycker jag ju liksom att det är lite småbra, och kanske liksom lite vill ha tips på mer sån musik, eftersom jag har noll koll på svensk hip hop. Någon som har tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0