Ibland lyckas man

Så står man här på jobbet och poppar lite In Flames på Youtube. Fina grejjer. Lyssnar på en av de få bra låtarna på nya skivan, nämligen Alias. Mycket härlig liten låt, faktiskt.

Jag kläckte den bästa kommentaren på ett bra tag idag. Camilla undrade om jag kunde köra in en lastbil i automattvätten, eftersom det är lite krångligt, då de är ganska stora (det blir knappt en decimeter över på vardera sida). Jag säger då detta, "Det är lugnt, jag är van att få in stora saker i trånga utrymmen". Sexuell anspelning när den är som bäst!

Men men, nu kommer det kunder!

Kommentarer
Postat av: Tessie

"Det är lugnt, jag är van att få in stora saker i trånga utrymmen"



hehe drömmer du nu igen??? :P hihi

2008-11-02 @ 20:51:33
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0