If a fat lady falls in the forst, do the trees laugh?

Sitter då här hos föräldrarna och väntar på efterrätt. Farsgubben står och diskar och mamsen läser någonting och katterna sover. Så därför sitter jag vid datorn. Wihoo! Liksom. Vi har ätit gott, faktiskt, först blev det melon och skinka, sån där dyr skinka, jao. Sen blev det fläskkarré med potatisklyftor och ädelostsås, något otippat. Men det smakade riktigt bra, även om jag kanske inte åt så mycket som jag kunde. Men men, måste ju spara sig lite till efterrätten i alla fall.

Efter maten hjälpte jag min mamma med hennes e-legitimation. Mina föräldrar är ju inte de mest tekniska människor som finns, och det här med Internet är ju faktiskt mycket svårt, det ska nu veta. Fast mamma är i alla fall bättre än pappa, men inte med mycket. Tur då att de har en son, som kan allt, inom räckhåll. Jag menar, jag är ju grym, right?

Så, snart efterrätt, sen ska jag hem till min lägenhet och försöka underhålla mig själv resten av kvällen. Blir kanske lite fler filmer, annars tjöta med folk på msn och lyssna på musik. Whichever comes first.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0