I'm innocent!

Jahapp, hemkommen och helt jävla slut... Tror dock inte att jag tänker sova något, då blir jag bara ännu mer trött och schleten. Snackade lite med farsgubben om att jag ska hjälpa honom med datorproblem, och så var middagen fixat. Lite korv stroganoff sitter ju aldrig fel, speciellt inte när man slipper tillaga själv.

Har skrivit klart lite grejjer som jag ska skicka på posten idag, men så klart hittar jag inte kuverten som jag trodde jag skulle ha tagit med mig in från bilen, men jag kan inte komma ihåg att de är där heller. Får leta lite mer noga, annars blir det en tripp till jobbet, tror jag. Strax innan jag slutade kom det folk från CaféBar och skulle installera vår nya kaffemaskin, så jag hann inte se klart det, så där har vi ju en anledning att åka upp. Orka vänta till imorgon, liksom.

Ja, och imorgon ska jag ju till polisen. Spännande. Sket i att fixa bort mitt kvällspass, eftersom jag ska vara hos polisen 12.30 och jag börjar jobba 14.20. Kan inte tänka mig att besöket tar så lång tid, för då är han jag ska prata med en mästare på att dra ut på tiden. Det jag är mest oroad för är att jag kommer att få böter, vilket jag inte direkt känner att jag har råd med, så vi får hoppas att jag kan undvika det på något sätt.

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musik, och plocka ihop en Best of-lista med metalcore-låtar. Först ut blev Killer Likes Candy av I Am Ghost, som har en extremt skön refräng. Låten är ju så klart bra i övrigt också, men just refrängen kan fan få vem som helst knäsvag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0