Jag ska bli (mest) aktiv

Jag har alltid tyckt att det är lite intressant att en av de bloggar som uppdateras flitigast på den här sidan (i och med att den då och då återfinns på listan bland Mest Aktiva) är bloggen 17år & trebarnsmamma. Det verkar ju skumt att en så ung mamma, och mamma till tre barn dessutom, ska ha så mycket tid att sitta och blogga. Jag erkänner dock att jag inte har läst den, så det kanske finns en vettig förklaring, men jag tycker det ändå är en intressant iaktagelse jag gjort.

I övrigt... Ingen uppdatering att tala om. Hände något spännande på jobbet, annars? Tror inte det... Jonas kom ju, som vanligt, med tidningarna idag, så vi stod och snackade några minuter om ditten och datten, alltid skönt med lite avbrott i arbetet. I morgon ska jag dock beställa varor, mest för att Camilla inte är något bra på det, hon snålar lite väl mycket. Men i morgon styr jag upp stället, får tillbaka lite ordning, liksom.

Sitter och lyssnar på Organism 12, och det är väl lite småbra, fast jag har hört bättre. Måste väl lyssna lite mer på texterna för att verkligen uppskatta det, just nu är jag inte så fokuserad.

Min satsning att bli den mest aktiva bloggen fortsätter. Gogogogo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0