Julbord oh hoy!

En spännande sak som hände på jobbet idag var att jag ringde till Viking Line, för tredje gången, angående vårat julbord vi ska äta på Rosella. Den andra gången jag ringde var för att göra ändringar i bokningen, men eftersom jag råkat kasta bokningsnumret och vi inte fått någon bekräftelse, kunde jag inte bistå damen i luren med det. Och det var tydligen världens problem för det var ju bara bokningsnumret som gick att söka på. Så hon tog lite andra uppgifter och sa att hon skulle försöka leta reda på bokningen ändå, och sedan (antar jag) höra av sig. Detta var i onsdags förra veckan. Idag ringde jag så igen, och pratade troligtvis med en annan dam, för hon hade inga som helst problem med att hitta vår bokning. Hon sökte på OKQ8 och på dagen, och hittade det på en gång. Den andra damen måste varit en färsking.

I alla fall så var det inga problem att bekräfta bokningen, vilket var skönt, eftersom både jag och Camilla var lite oroliga att den andra damen fick för sig att avboka oss. Men nu är det kirrat, så det blir julbord, trots allt! Ska bli kul, även om jag har lite lite pengar just nu, men jag får väl låna några hundralappar av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0