Kan det bli sommar snart?

Goooooood mörron god mörron världen! Fattar inte varför jag sover så jäkla gott nuförtiden, men det gör jag, och det är skönt. Eller, det är ju jobbigt när jag jobbar morgonpass, men annars så är det sweet.

Igår kollade jag for Forgetting Sarah Marshall (eller Dumpad, som vi här i Sverige kallar filmen), och den var faktiskt bra. Men så klart var slutet precis lika trögt som det alltid är i romantiska komedier. Varför är det så, egentligen? Allting ska alltid kompliceras, och så försvinner humorn den sista kvarten och det blir istället drygt tråkigt att kolla på. Skärpning!

Idag är det jobb som gäller, får se vad jag ska hitta på. Kanske bygga om hyllor? Jajajajajaja! Eller nåt... Men något hittar jag nog på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0