Mathcore, jaså?

Jag behöver mer ny musik! Jag vill fylla hela mitt mediebibliotek med massa sköna toner. Lyssnar just nu på Ion Dissonance som är ett mathcoreband. Mathcore ska tydligen vara förlagan till metalcore, som jag just nu lyssnar ganska mycket på. Än så länge är jag väl inte så övertygad, är kanske lite väl... Oorganiserat? Eller jag vet inte... Det är inte dåligt i alla fall. Men jag lär väl byta till Atreyu igen om ett tag. Senaste skivan är grym, riktigt grym. Eller Triviums senaste, också en riktigt bra platta.

Har lyssnat lite på Shinedown också, vilket inte var ett helt dåligt band. Sångaren hade drag av Chris Cornell, vilket ju inte kan bli annat än klockrent, liksom.

Så, nu fick ni lite tips av mig, ge mig tips nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0