Nämen, se där, en ny dag

Aaaaaaaaaah, skönt att sova länge! Blev nog nästan 11 timmar i natt, och jag kan inte ens komma ihåg när jag sov så länge. Skönt som fan i alla fall, även om jag så klart fortfarande är trött, eftersom jag blir det när jag sover länge, men ändå skönt. Det var som sagt väldigt länge sen jag sov så djupt och skönt, helt klart välbehövligt.

Sitter just nu och poppar Bullet For My Valentine, som jag faktiskt tycker är lite småbra. Fast det är lite höga toppar och låga dalar. Vissa låtar är riktigt bra, medan andra lämnar mycket att önska. Senaste albumet har väl inte riktigt fångat mig än.

Annars tänker jag spendera dagen med att ladda upp inför träningen ikväll, hur jag nu ska göra det. Måste vara lite duktig och pyssla i lägenheten, känner jag, bland annat plocka upp kläderna från förra tvätten. Sen blir det en tur till affären, och så klart jobbet, eftersom jag inte kan hålla mig borta därifrån. Men men, det är kul ändå, plus att jag hade tänkt att sno lite lunch därifrån, eftersom jag inte orkar fixa nåt här hemma... Rosta bröd liksom, drygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0