Ni ska dö!

Jag HATAR telefonförsäljare! Hör ni det!? Jag avskyr er från botten av mitt hjärta, jag hoppas ni dör en långsam död. Nu har jag anmält mig till NIX Telefon, så jag hoppas att det ska fixa sig. Fast eftersom jag måste vänta två dagar på att bekräfta mitt telefonnummer, så blir det inte förren imorgon, eftersom jag ringde igår.

Och bara för att jag har anmält mig dit så verkar de sätta in tunga artilleriet idag... Två nu på kvällen, den andra hade mage att kolla om jag faktiskt lyssnade, den jäveln. Om jag svara som jag brukar, ska de väl inte svara "Hallå?", utan snarare säga "Hej, jag ringer från...", men nej, inte den här bruden. Irriterad blir jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0