No smile for you

Alltid lika härligt att vakna kissnödig med massa slem i halsen. Okej, det var dagens äckelfaktor. Nu är jag i alla fall vaken, och har dragit på lite musik (vad annars?), och taggar inför att arbeta. Och jag är inte taggad alls, kände jag nu, men det ska nog gå bra ändå. Jag ska ju försöka hålla mig ordentlig underhållen hela kvällen, så...

Oj, kanske dra upp persiennerna, släppa in åtminstone lite ljus i lägenheten. Och lite frisk luft, här börjar banne mig bli unket.

Jag kom på en sak, jag använder inte smileys i min blogg. Jag vet inte riktigt varför, för jag använder dem överallt annars på Internet, bara inte här. Jag undrar om jag undermedvetet försöker få det att se seriösare ut, men varför skulle jag det? Men jag vet inte, jag kommer nog inte använda smileys ändå, jag är ju trots allt professionell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0