Oooooooooooooooooooobama!

Weeeeeeeeee, hemma från jobbet! Har varit på ganska bra humör idag, faktiskt, och är det fortfarande. Vilket är skönt. Dagens största nyhet är väl att Obama vann valet i USA. Vilket man väl ändå får säga är bra. Ja, jag sällar mig till massan som föredrar Obama för McCain, konstigt vore väl annat. McCain hade troligtvis inte tillfört mycket nytt, och har ju den sinnessjuka Sarah Palin i släptåg. Någon som kan tänka sig henne som president? Hah! Jag vet dock inte alltför mycket om Obamas kampanj, men antar att han helt klart är the lesser of two evils. Det återsetår att se, liksom, men som de flesta krönikörer verkar vara överrens om, har han en jäkla uppförsbacke, tack vare Bush. Innan han kan ta tag i sitt egna program, måste han rätta till en jävla massa skit i USA, vilket säkert kan ta ett bra tag. Men det ser helt klart just ut för landet, det tycker jag.

Har lite funderingar på vad jag ska hitta på ikväll. Kanske ringa någon? Hmm... I värsta fall blir det slöchatta och tv-tittande och musiklyssnande för hela slanten. Ska kanske skriva en krönika? Skulle det vara något?

Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0