Rosa = the shit

Jahapp, sex timmar i telefon med en trevlig flicka, förgyllde helt klart aftonen. Har "hjälpt" henne med en bild hon ville ha lite photoshoppad. Jag är ju så grymt skillad på sånt (eller nåt), och även om det inte blev riktigt klart, blev jag ändå lite nöjd med mig själv.

Och jag som hade tänkt jogga... Attans! Nåja, tar väl det imorgon, tror jag.

Just nu sitter jag och dricker vinterns första julmust! Premiär, med andra ord. Och precis lika gott som alltid är det, men vem trodde något annat?

Igår kom det första bandsläppet inför Peace & Love, eftersom biljettsläppet var idag, och det var väl inget som jag hoppade jämfota över. De intressanta banden/artisterna var Turbonegro, Timbuktu och Sonic Syndicate, och inget av det är väl något jag svimmar över. Men men, det är ju mer än ett halvår kvar, så... Sen har jag ju ingen att åka med så, det blir vad det blir.

Sen "hittade" jag också tillbaka till en sida som illustrerar en mycket intressant period i mitt liv, nämligen den som Internetkändis på ett obskyrt forum som kom till i kölvattnet av en intressant karriär som Wormsspelare.

http://www.planet1337.com/wormsfiles/galleries/gallery.php?EHGPEWR=68V36&EDMQMS8=68R0&C5HQ8TBFDSQ62VB5=EDJQ8W31CXJQ6TBTCM

Många bilder på mig, av mig och med mig, och en hel del minnen, måste jag säga. För de som inte orkar kolla, kan jag väl lägga upp några här inom kort.

Nej, nu fortsätter jag lyssna på A.F.I. och dricka julmust.

Kommentarer
Postat av: Erika

ja kan åka med dig ja =P hahahhah

2008-11-29 @ 14:14:31
URL: http://ericka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0