Running from what we can't change

Fortsättning från föregående inlägg!

På söndagen var det släktmiddag i Sollentuna, och jag var så klart oerhört peppad. Mmm... Det var ju årets kroppkaksbak, och mina tankar inför kroppkakor som bakismat var väl allt annat än positiva. Vi åt ju dock lite fika första, med bland annat te, så det lättade helt klart magen en bit. I alla fall så var jag behjälplig och skalade potatis, och rullade sedan kroppkakor för glatta livet. Det blev gott, och jag åt heeela fyra stycken. Sen degade jag mest och försökte vara så social som möjligt.

På hemvägen var det underbart väder, så pass att de flesta bilar låg i 70 på motorvägen, och omkörningsfältet var oplogat. Mys.  Väl hemma var det bara ta det lugnt som gällde, och så klart glömde jag att sätta i motorvärmaren, vilket fick till följd att bilen var helt obrukbar imorse. Dock hade det inte spelat någon roll, då parkeringen var oplogad, så jag hade ändå inte kunnat komma ut, eftersom jag inte hade någon skyffel att skotta med. Det tog jag dock tag i idag, då jag köpte en skyffel på jobbet, så nu är jag förberedd!

Annars har idag varit en lugn dag, förutom allt evinnerliga skottande. Jag kommer ha träningsvärk imorgon, tror jag. Plus att jag måste skotta ännu mer imorgon. Ser jag fram emot det? Nej.

Jag kan avsluta med lite musik. Mer metalcoremusik för era öron.


The Confession med Burn The Virgin, en riktigt bra låt. Tyvärr har de inte riktigt samma nivå på resten av deras låtar, men några fina finns det.

Nu blir det snart sängen, toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0