Så var det med det

Jag tänkte länge och väl på det här igår kväll, men tänkte att jag skulle sova på det. Nu har jag gjort det, och det känns fortfarande som rätt beslut.


Emma, jag älskar dig. Jag är också fortfarande kär i dig. Eftersom det aldrig kommer att bli någonting mellan oss igen, vill jag inte vara det längre. Dock påminner jag mig själv varje dag om hur mycket jag älskar dig, och jag har insett att jag inte klarar av det just nu. Jag har redan tagit bort ditt nummer från mobilen, eftersom jag skickar dumma sms och mms när jag är full, men nu fullföljer jag det. Idag tog jag bort dig från msn (jag har inte blockat dig), Bilddagboken, Facebook och K6. Adressen till din blogg finns inte längre i listan över senast besökta adresser.


Nu tänker jag börja min egen rensning, för att få bort tankarna på dig. Jag vet inte hur detta kommer att gå, men förhoppningsvis påskyndar det processen något. Jag vill dock att du ska veta (om du nu läser det här) att jag inte menar detta som något permanent, men jag behöver det här för att gå vidare just nu. Om du nu skulle vilja prata, är det bara att ringa, du har ju mitt nummer.


Jag kommer också "gömma" undan alla bilder på dig jag har på datorn, men jag raderar inget, eftersom jag vet att du vill ha vissa av dem. Vi får hitta någon lösning på hur du ska få dem.


Det var väl allt. Let the cleansing begin!



Just det, jag kommer (troligtvis) att åka Rosella den 22:a november på julbord med jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0