Sååååå trött

At home, at last! Jag har varit både duktig och mindre duktig på jobbet idag. Jag har gjort några nödvändiga saker, som att plocka med skyfflar, eftersom det säkerligen kommer att börja snöa när som helst. Fast först fixade jag med snusreturer. Det tog 3 timmar. Ja, 3 jävla timmar. Kul som fan, inte. Men nu är det gjort, och det är ju bra det, i alla fall. Sen har jag gått runt och lallat ett tag också, eftersom jag fortfarande är drygt trött efter träningen igår.

Fick höra på jobbet av Anna, en kollega, att hon ska vara med i Robinson, vilket ju så klart är roligt för henne. Hade ju faktiskt tänkt söka själv, men orkade inte, men nu har man ju i alla fall en anledning att titta på det.

Annars har det varit en lugn dag, utan några speciellt intressanta händelser, och nu är det slappa resten av kvällen som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0