Satana elektronikiprylari

Jag började ju känna mig något sjuk i lördags, och igår morse hade jag förbannat ont i halsen när jag vaknade första gången, vilket aldrig är ett bra tecken. Det värsta gick dock över till att jag vaknade, men sen hade jag en "tjock" känsla i halsen hela dagen. Hos föräldrarna fick jag kamomilltepåser, som jag skulle gurgla med. Nu vet jag dock inte var de har tagit vägen. Jag kommer inte ihåg att jag plockade ur dem när jag kom hem (en snabb undersökning visar att det stämmer), men de är inte i jackan. Ett alternativ är att jag tappat dem på marken någonstans, i sådana fall är de borta för alltid. Nu har jag dock druckit te, och det känns faktiskt bättre.

Och varför funkar inte mobilhelvetet att koppla in i datorn?! Jag hade ju tänkt att ladda upp några bilder...

Men men... Fick ju med mig lite sockerkaka från föräldrarna, men jag fick bara ont i magen när jag åt den tillsammans med cola efter att jag kommit hem. Tråkigt. Tror att min kropp inte vill att jag ska dricka cola längre. Får väl ta en paus eller nåt, köra på saft ett tag framöver. Men det är inte helt fel det heller, och mycket billigare.

Nej, nu måste jag duscha tror jag... Ska försöka få till min "nya" frisyr idag, det sket sig första gången, men alla är vi nybörjare någon gång i våra liv. Även om jag verkar vara det hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0