Sköna skratt förlänger livet

Jag såg helt klart en ny favorit på TV idag. Jag slog ett litet getöga på SVT's Dom kallar oss artister, som idag handlade om In Flames, och som visade bland annat deras spelning från MetalCamp. Där fanns deras alltiallo, Big Val, med, och han var hur skön som helst när det blev elektronikfel på spelningen. Vid en stor bomb, slogs all elektronik ut, så showen stannade upp ett tag. Big Val förklarar vad som händer för kameran, och lägger till värsta sköna skrattet, helt underbart. Hade gärna lagt till nåt YouTubeklipp, men tror inte det finns något än, och jag orkar inte fixa nåt själv, så gå in på svt.se och kolla själva.

Annars är jag lite sur på TV6, som nu har börjat köra två Simpsonsavsnitt vid åtta igen, istället för ett Family Guyavsnitt 20.30. Visst, Simpsons i all ära, men det börjar bli drygt nu. TV3 och TV6 borde börja sända någonting annat, som typ American Dad (som de sänder någon gång ibland), eller varför inte Futurama? TV4 lär ju knappast ha kvar rättigheterna till den serien. Nu har jag i och för sig sett alla avsnitt, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0