Sluta vara så grinig för i helvete

Jaja, det kanske känns lite bättre nu då. Tror jag allt. Lite mer tänkande kan ju faktiskt hjälpa också. Nu ska jag snart jobba också, så då får man något helt annat att tänka på.

Hade tänkt ta med mig vinterdäcken till jobbet idag, så att verkstadsnissarna kunde byta dom åt mig, men eftersom det är mer än 6 plusgrader känns det lite onödigt. Och eftersom jag är ledig imorgon, känns det som att jag kan ta det då istället. Imorgon måste jag för övrigt vara lite produktiv här hemma. Har disk sen över en vecka tillbaka, kläder som måste plockas ur tvättpåsar, etc. Appropå det måste jag boka tvättstuga också... Får ta det på vägen till bilen.

Och så har jag ungefär 1300 kr kvar att leva på den här månaden, eller egentligen är det bara 300, eftersom 1000 helst ska sparas. Men eftersom det är julbord och utgång den 22 november ser väl det ut att skita sig. Bara jag kan spara lite pengar så skulle ju allt vara tip top.

Men men... Nu ska det jobbas, snart i alla fall. Toooooodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0