Slutet är nära!

Jahapp, då har man jobbat första helgförmiddagspasset på några månader, och kan inte komma ihåg att det var så här tråkigt. Riktigt drygt, nästan. Toklite kunder och inget spännande som hände, förutom att en kund blev upprörd över att få ett annat släp än det han skulle ha, eftersom det han bokat var trasigt. Men det redde sig hyfsat snabbt och smidigt, och sen var det bara att glida och hoppas att klockan kunde gå lite fortare.

Gårdagen avslutades med ett samtal med Sofie, och det var trevligt. Jag var väl egentligen lite väl trött, så det blev lite sludder och lite fnitter, men det är fint det med. Satt nog i telefon i 8 timmar totalt igår, först med Jessica, sen med Sofie. Ujuj, och jag som inte är någon telefonmänniska egentligen. Men det var trevligt ändå, faktiskt.

Jag hade gärna sovit lite längre imorse också, men jag får ju sova på måndag, så det är lugnt. Nu ska jag lyssna på lite mer musik av The Confession, och sen åka och panta flaskor och försöka hitta på något gott att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0