Spännande?

Ja, vad ska man säga. Bättre dagar har jag haft den senaste tiden. Men nu har jag bestämt mig. Nu tänker jag inte läsa något, tänker inte bry mig något. Funderar på att ta bort allt, för att jag lättare ska glömma. Jag hade tänkt spilla ut alla mina känslor här, någon dag. Vet inte om det är en bra idé, men quite frankly så bryr jag mig inte. Jag behöver skriva av mig något, och om någon vill läsa så är det väl kul. Jag måste gå vidare, måste glömma, måste se något jävla ljus någonstans om jag ska kunna bli en fungerade människa igen.

Så vi får se, jag är ju ledig imorgon, kanske blir då.

I övrigt var det fint att jobba, hade att göra mest hela tiden, så det blev inte så mycket tankar, utan mest arbete, vilket var vad jag hoppades på när jag åkte till jobbet, även om jag kände mig fett opepp när jag började arbetspasset.

Och jag har bestämt mig! Jag ska bli en spännande person! Någon som vet hur man lyckas med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0