The stars were safe before we got here

Nu blev det så, jag har skrivit ett brev till Emma. Jag tycker personligen att det blev bra, och att jag fick med det mesta som jag närmast dagligen går och tänker på. Jag har inte bestämt mig för om jag ska skicka det eller inte, även om det blev bra. Ytterligare en sak jag får sova på, antar jag.

Jag stack ut och sprang istället för att spela poker, och det får väl ses som ett bra val, antar jag. Pengar är bra att ha (nu var det väl gratis i och för sig), och springa är bra för kroppen, så det blev ju närmast två flugor i en smäll. Och så blir man skön i kroppen också.

Nu ska jag nog helt enkelt ta och lägga mig, efter att ha kollat klart på avsnittet av Bullshit! som jag började kolla på. Det handlar om familjevärderingar och äktenskap, något som jag ju faktiskt har lite åsikter om. Upplagt för en ny krönika? Kanske!

Men men, I'll be back tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0