This is not the end

Ja, det blev ju, som sagt, en ganska trevlig dag det här. Nu har jag suttit i nästan två timmar och pratat med en tjej, vilket ju var trevligt. Vi kollade lite YouTubeklipp på musik och annat roligt. Så nu sitter jag och tittar på CSI i väntan på Boston Tea Party och lyssnar på lite The Living End och pratar med folk på msn. Nice som faen, liksom. Har också börjat skriva lite på grejjen, så då är man igång där med, fast det blir nog inte mer idag.

Imorgon ska jag på en oerhört intressant postenansvarigutbildning, eftersom jag är postenansvarig. Sitta tre timmar med massa fruntimmer (jag var ensam kille förra gången, och var typ minst 10 år yngre än resterande), och tjöta "viktig" information. Som jag typ redan vet, kan jag anta, eftersom jag läst alla nyhetsbrev, så... Men men, det är ju slappt, så va fan. Sen upp till jobbet och plocka varor, typ. Det blir naaaajs.

Nu var jag inte ute och sprang idag, vilket jag egentligen skulle gjort. Men jag bestämde mig för att ta det imorgon också, och eventuellt på onsdag med. Det är ju bara att köra på, även om jag har torsdagsträningarna. De räcker ju dock inte för att bygga någon form av långvarig kondition och styrka, lite slit får man stå ut med själv. Men det blir nog bra, och så blir jag värsta tränad om några månader och i bättre form än på länge, de kommer kännas skönt. Sen kör jag på med spinningen, och börjar sola, så kommer jag vara fit-for-fight till Beach 2009. Eller nåt. Inte för att jag direkt bryr mig om sånt...

Men men, sista uppdateringen tror jag, snart blir det sängen, och sen... Tja, får väl se när jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0