Ufokuken?

Så var Erika ivägflugen till intervjun, och jag hoppas för hennes skulle att det går bra, så att hon får jobb och kan sluta oroa sig för det. Vi har annars haft det mycket trevligt, kollat på film och ätit god mat (som jag lagat, wihoo!) och bara legat och myst med varandra. Nästa gång får jag väl hälsa på henne när hon flyttat till Stockholm, eller nåt.

Nu sitter jag och lyssnar på lite Timbuktu, och försöker motivera mig att jobba lite. Drar väl iväg om en timme, cirka, och känner mig väl inte alltför pepp på något, särskilt inte som jag ska jobba morgon imorgon också... Jag försöker också få någon att hoppa in och jobba för mig så att jag kan åka iväg och träna fotboll, eftersom jag faktiskt vill det.

Men men, orka skriva mer! Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0