Nothing hurts my world

Ja, så sitter man här, lite ensam och övergiven, så där på lördagskvällen. Eller nej, inte helt ensam, men ändå. Håller på och tvättar, sitter just nu och lyssnar på musik. Känner att jag behöver en dag av självömkan idag, orkar inte riktigt engagera mig mer i saker och ting just nu. Väntar på nästa vecka för sånt. Eller åtminstone efter onsdag. Har köpt ostbågar och dip, vilket blir min mat idag. Är väl tveksamt om jag drar ut och springer något, ytterligare en sak jag inte känner för.

Kom på nu att jag glömde svänga förbi Nautilus när jag var på jobbet. Får ta det imorgon, helt enkelt. Jag kan ju inte slita mig från jobbet, så enkelt är det.

Tar nog tag i ringandet om fotbollen i vecka också. Men det ska bli av!

Nej, nu blir det inga mer uppdateringar idag, nu ska jag ägna mig åt mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0