Disco disco, good good

Yes yes, dags för lite uppdatering känner jag. Jag har ju haft en busy busy helg, med mycket roligt.

På lördagen var det ju, som sagt, julbord med jobbet. Jag skulle bli hämtad kvart i av Camilla, men glömde så klart att föra över pengar till mitt konto innan jag hann stänga av datorn, så fick vänta på att den skulle starta vilket gjorde att jag blev sen. Det gjorde ju inget, för de hämtade mig efter att ha plockat upp Andreas. Sen åkte vi till stationen och mötte upp resten av folket, och begav oss sedan till båten. Väl på båten satte vi oss i barområdet, och vissa började dricka på en gång. Jag är ju dock pank, så jag tog det lugnt, utan tog en drink innan julbordet. Sen käkade vi, och det var väl okej, men vad kan man förvänta sig av ett julbord som kostar 193 kr inklusive dricka.

Sen efter det handlades det lite i taxfree, och jag, Marc och Linda satte oss återigen i barområdet och snackade lite, och drack lite mer. Efter det åkte vi hem, och handlade lite på Flygfyren, och begav oss sedan till Catta och David för förfest. Och förfest blev det, riktigt kul faktiskt. Efter ett tag kom det också ett gäng av Marcs kompisar, däribland två från Borlänge, som så klart såg mitt P&L-band, så självklart var vi tvungna att prata lite om det. Det var i övrigt en mycket trevlig tillställning, med diskussioner och styrdans, så som det ska vara.

Efter det var det upp till Mobergs som gällde, och då tappade vi några på vägen, men glada var vi ändå. Anna hade fixat så att vi fick gå före i kön, vilket ju kändes jävligt exklusivt. Jag menar, före i kön på Mobergs i Norrtälje, riktigt status. Väl inne, var det scenen som gällde, och jag ägde, som bara den, hela tiden, hela kvällen. Kul som fan var det, även om jag blev lite trött efter ett tag, vilket ju dock var försåeligt, med tanke på man hållt igång ett tag.

Sen gick jag hem, satte på datorn, och gick och la mig. Fint det, men jag var faktiskt helt okej dagen efter, vilket var skönt. Jag hamnade på bild (så klart), och så här fin blev jag.



Kommentarer
Postat av: beundrare

Dags att klippa dig kanske?? ;)

2008-11-24 @ 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0