Where are you black rose?

Är faktiskt lite småtrött idag, märker jag. Var ju ute på värsta joggingturen igår, sov cirka 5 timmar, och så cirka 9 timmar arbete. Inte undra på att man blir lite slut i huvudet. Men men, på't igen, ba! Ska ut och jogga idag igen, ska försöka jogga lika mycket som igår, om inte mer. Jag har också bestämt mig för att damma av fotbollsskorna igen. Japp, jag ska börja spela fotboll igen, ska ringa ledaren för Lohärad/Estuna IF, där jag spelade senaste, för cirka 3 år sen. De lär väl ha uppehåll från träning etc just nu, och så kanske det är något spelarmöte framledes, brukar ju vara så den här tiden på året.

Hoppas bara att jag har kvar alla par fotbollsskor... Har ju inte direkt råd med nytt just nu... Men jag tror inte det ska vara några problem.

Jag har insett idag att min budget för den här månaden är spräckt som fan... Har cirka 700 kvar, och ska på det åka ålandsbåt med jobbet och köpa sprit, för att sedan gå ut på kvällen. Och det är 19 dagar till löning. Känns det stabilt? Nej, inte alls.

Det hände verkligen ingenting spännande idag på jobbet, vad jag vet. Business as usual, liksom. Inga roliga kunder, inga roliga händelser, ingenting. Men det är ändå skönt på ett sätt, för dryga kunder kan man helt klart vara utan...

Men men, nu ska jag underhålla mig själv med musik och chat. Tror jag... Och inte tänka på saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0