Wrrooooooom *smosch*

Banverkets nya (har de gjort andra?) reklam gick just på TV. För de som inte vet hur den är, kan jag berätta att ett lyckligt par leker på spåren, när ett tåg plötsligt kommer. Kvinnan blir påkörd och försvinner ur bild, medan manna blir helt förkrossad, börjar gråta och sjunker ihop på spåret. Efter det kommer Banverkets uppmaning om att man ska akta sig, typ.

Jag gillar reklamen. På något konstigt, bisarrt sätt. Jag undrar hur många klagobrev den får, och när vi kommer få läsa i tidningar att de tar bort den för att den är alldeles för stark. Poängen är väl dock att den ska vara stark, för att man ska reagera. Men folk brukar ju tycka att sånt inte är något bra, men det kanske är okej när det handlar om att leka på spåren. Jaja, jag gillar den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0