800 grader, my ass

Update! Sen omsider, eller nåt. Har precis lämnat Erika vid bussen, och ska nu försöka tagga till för att jobba. Hur nu det ska gå. Vaknade ett antal gångar i natt efter skumma drömmar, eller vad sägs om att flyga ovanför molnen (på väg till Las Vegas) och se gräsbevuxna kullar med får på, för att sedan bli uppäten av en drake varpå det blir Game Over? Men, det är ju såna drömmar vi tycker om.

Vi åt wok med kyckling och nudlar igår, vilket var länge sedan jag åt, och det var precis lika gott som vanligt. Helt klart en maträtt jag måste göra flera gånger. Måste dock komma ihåg att köpa soja, eftersom jag inte hade det hemma.

Och ja, jag hatar vädret. Jag vill att det ska vara sommar och varmt igen. Jag vill inte behöva oroa mig för vinterdäck, att man inte har tillräckligt med kläder på sig, och om man kommer att halka och dö bara för att man går utanför dörren. Ge mig 25+!!! Fan, kan vi inte flytta Sverige en, så där, 800 mil söderut? Det skulle vara riktigt najs. Jag vill nästan lära mig spanska och flytta till Spanien och jobba istället, skulle vara grymt mycket skönare än äckligt kalla Sverige. I pee on you! Men men, det är väl bara att acceptera läget och vänta de sex månaderna till att det blir varmt igen... Usch!

Dags att göra sig i ordning, tror jag. Baaaaaaaai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0