A to the E

Jag har lagt mig till med en väldigt irriterande ovana när jag skriver... Jag ersätter a med e och vice versa. Riktigt irriterande, plus att jag inte märker det förrens efteråt. Vet inte riktigt varför det blir så heller, men irriterande är det, så jag måste bli lite mer nogrann när jag skriver.

Sen är jag ju så grymt bra på att skriva, jag behöver ju inte titta på tangenterna när jag skriver, även om jag kanske inte gör det helt rätt, enligt "standarden", som man blev upplärd i gymnasiet. Fast jag är bra ändå. Jag klarade ju faktiskt det provet utan att göra på rätt sätt. Tänk om jag bara kunde använda mina grymma skills till att faktiskt skriva någonting vettigt, som jag ju trots allt har tänkt göra. Har massa planer men ingen motivitation, kan ingen komma och ge mig en redig spark i röven så att jag tar tag i saker och ting. Jag har ju trots allt en jädra massa ledig tid nu som singel, så va fan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0