And that makes it four!

Jahapp, då var man hemma efter två spännande dygn i Bollnäs. Det har varit riktigt mysigt, och helt klart värt bilfärden. Det enda jobbiga med just bilfärden är min dryga CD-spelare, som envisas med att inte funka efter att man spelat en skiva. Nej, då ska den vila i fyrtio minuter, så att man får sitta och köra i tystnad, vilket suger. Plus att min radio inte funkar eftersom antennen varit trasig i två år.

Men som sagt, två klart mysiga dagar, som jag på ett sätt behövde.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att jobba, och imorgon får jag se om jag går ut. Har inte riktigt bestämt mig än, men visst finns det möjlighet till det.

Har fått tillbaka lite tankar om Emma, vilket kanske inte var vad jag ville, och nu får jag helt enkelt se till att knuffa bort dom igen. Tänker inte prata mer med henne om det, eftersom det i slutändan inte ändrar något, samt att det inte är någonting nytt jag tänker på, egentligen. Det enda jag vill just nu är att gå vidare, och att hon och jag kan ha en schysst vänrelation. That's all I want. Jag är dock glad för hennes skull, eftersom det verkar som att hon får mer jobb på Rosella, skitkul!

Nähäpp, blogg-update för nu, klar.

Kommentarer
Postat av: Tessie

trevligt trevligt med bra sällskap! sånt behöver man i bland som sagt! ^^ hoppas du får en fin fin helg!! :)

2008-10-17 @ 13:21:00
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0