Blogg to the Ogg

Kom på att jag glömt blogga idag (förutom förra inlägget)! Ve och fasa! Men nu är jag här, igen. Måste ju leva upp till mina åtaganden. Eller nåt.

Idag var en slapp dag på jobbet. Plockade lite varor, som levererades igår, men det gick snabbt. Annars var det bara glassa i kassan och vara trevlig mot kunder, vilket ju också är najs. Var ju lagom dum i morse också... Hade ställt larmet på tio minuter tidigare, så att jag eventuellt skulle hinna med att duscha, men det gick ju åt fanders. Vaknade till larmet, fräste och svor, ändrade larmet till vanliga tiden och slumrade i tio minuter till. Men jag ska vara hurtig och dra ut och springa snart, så då duschar jag ikväll istället.

Hade min svulldag idag, vilket jag faktiskt inte haft på länge, vilket innebär mördegskakor och cola till middag. Köpte i och för sig två bananer att äta efter träningen (även om det inte är bra, enligt reklamen, men palla köpa annat), men annars svulla! Köpte också grejjer till maten imorgon, har tänkt mig kyckling, med Tikka Masala-"sås" och ris (ja, Kristofer har köpt ris!), vilket ska bli gott. Måste bara komma ihåg att plocka ut kycklingen ur frysen, annars blir det ju inge roligt att äta den. Förhoppningsvis blir det matlåda till jobbet på fredag. Sen på fredag äter jag hos föräldrarna på kvällen, så det är lugnt. Och sen party. Har planer på en riktig jävla karatefylla, däcka totalt... Vi får se vad för spännande som händer.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0