Cause I'm a rockstar, yes I am

Arbetspass ett av sju i rad avklarat, mycket skönt. Dagen gick faktiskt osedvanligt fort idag, mest för att det fanns att göra mest hela tiden, vilket är sweet. Hände väl inget extraordinärt, får jag väl lov att säga, förutom att vår kontaktperson hos Posten var på visitt, och vi pratade lite, eftersom yours truly är postenansvarig på OKQ8 Norrtälje (I know, fett respekt). Hakar svängde in en stund, och tydligen har jag dansat med någon rolig i helgen som hette Sara... Fick inte reda på vem det var, eftersom jag trots allt dansade med många tjejer i helgen, men men. Sen snackade David och jag skit om allt och alla (skämt åsido), men det brukar ju bli sånt, mycket har ju trots allt hänt på stationen.

Imorgon ska jag jobba dagspasset, och har gjort i ordning en fin liten lista på alla saker jag ska pyssla med, förutom att plocka varor då. Så morgondagen kommer troligtvis att gå fort, sen kommer ju Erika på eftermiddagen, så då har jag resten av dagen bokad. Det ska bli mys!

Satt och pysslade lite med en bild jag fick i huvudet på ett albumcover (jag ska ju bli rockstjärna) som faktiskt blev snyggt. Eller, det blev ju inte snyggt eftersom jag gjorde den, men konceptet var snyggt. En gitarr, lite dödskallar, en ros och stjärnor. Fräscht! Rockigt som fan, liksom.

Funderar på om jag ska diska nu, eller imorgon. Vet inte riktigt om jag orkar nu, men det är inte så mycket disk, så vi får se. Beslut, beslut, beslut!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0