Chicken tonight!

Jag är nog liiiite workaholic just nu... Stannade ju kvar HELA 15 minuter extra efter att jag egentligen slutade och pysslade med saker. Det är ju bara det att man inte hinner med allt man vill på sin vanliga arbetstid, mest för att man måste hjälpa till i kassan och hjälpa kunder. Därför blir det lätt så att saker som man låtit ligga, blir gjorda efter arbetstid. Men men, det är ingen fara, jag har ju inget bättre för mig, eller hur?

Idag ska Kristofer laga god mat. Yummy! Kyckling Tikka Masala med ris blire, ser nästan lite fram emot det. Det jag INTE ser fram emot är att jag måste diska. Typ nu. Annars kan jag inte tillaga maten, vilket ju är lite tråkigt, istället. Och med tanke på att det är MASSOR med disk, känns det ju extra jobbigt. Men jag måste ta tag i det. Och kanske städa hela lägenheten, faktiskt. Man vet ju inte när man får besök, liksom.

Jag glömde ha i tillräckligt med hårgelé i håret idag, så efter ett tag började det sloka lite... Men det är priset man får betala om man ska låta håret växa ut så att man kan bli värsta rockern i framtiden. Har ju trots allt inte sparat mer än två månader... Kom tillbaka om ett år, liksom.



Sitter och lyssnar på metlacore-gruppen All That Remains. De är faktiskt bra, tycker jag. Kanske lite svaga melodier, men annars riktigt okej. Ett tips från mig! Snart ska jag lyssna på Dark Tranquillity, som jag har laddat ner musik av, men inte kommit igåg och lyssnat på. På TV är det bara skit...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt :-)

2008-10-23 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0