Dutti ponke

Fan, idag har jag ju faktiskt varit riktigt duktig. Besiktning, tvättning (som jag i och för sig inte är klar med än), lagad mat (och matlåda, första gången på... jag vet inte hur länge), och ska ut och springa. En hyfsat produktiv dag trots allt. Sen upp imorgon i ottan för att jobba, mys! Eftersom jag bytte mitt torsdagspass jobbar jag nu fyra morgonpass i rad. Lite slitigt, men jag är ju ledig i helgen, så det är lugnt.

Sitter och lyssnar på The Confession som är ett nytt band i min samling. Kanske lite mycket metal för min skull, men det är ganska bra ändå. Nej, nu ska jag fixa tvätten och tagga till för att dra ut och springa.

Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0