Ere fäst elle?

Hemma från jobbet, stressad fast att jag inte behöver vara det. Svängde förbi stan för att köpa hudcreme på Apoteket, och tänkte egentligen köpa en blomma, men bedömde det som för seriöst, så jag valde kort istället. Åkte till Coop för att köpa lite förnödenheter (toarulle, toarulle, tooooarulle), och sitter nu här. Ska ta tag i mig själv och fixa till mig, för att sedan åka till David och käka tårta och mingla ett litet tag. Sedan blir det nog troligtvis krogen. Jag menar, varför inte? Ska försöka göra det till en billig utekväll, men vi vet ju alla hur det kan gå...

Ananrs var det en rätt dryg dag på jobbet... Jag fixade mest det som behövde fixas, men inte mycket mer. Hade inte direkt motivation, kände jag, därför var det skönt att jobba det slappa passet.

Nej, duscha... Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0