Första grejjen för dagen!

Så har man klarat av dagens första bestyr. Emma sms:ade och sa att hon ska jobba en dag till på båten, vilket är jättekul för henne. Det innebar att jag tog tag i en sak jag hade tänkt vänta med, men det verkade som att det blir av imorgon istället... Sen åkte jag upp till jobbet för att hämta kläder och snacka lite skit och fixa bort arbetspass på onsdag, eftersom jag med stor sannolikhet får lite dambesök då ^_^ Då kan man ju inte jobba, ju!

Så, intresseklubben har gjort sina anteckningar och kan återgå till sitt vanliga jobb.

Kom på att mitt "itagande av liv" inte kommer igång idag, utan snarare imorgon, eftersom jag tvättar idag, vilket förstör lite... Men men, I will get going!

Kommentarer
Postat av: Tessie

dambesök.. så cute de låter!! ^^

2008-10-13 @ 14:53:48
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Kristofer

Visst gör det? :) Nu blev det lite ändrade planer, men ändå ;)

2008-10-13 @ 15:34:39
Postat av: emma

nej, jag har och ska inte jobba. men hampus bad mig så vänligt att stanna kvar i alla fall en natt till :)

2008-10-13 @ 18:04:07
URL: http://brunettemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0