Glass, någon?

Ännu en arbetsdag till ända, och här sitter man och slöchattar och lyssnar på Prodigy. Fina grejjer. Borde egentligen ta tag i mitt liv idag, men tänker kolla vad morgondagen har i sitt sköte först, så idag blir det slappa hemma. Får se vad jag kan hitta på, ska eventuellt snacka med Emma, men det kommer troligtvis inte ta så lång tid. Blir nog ett joggingpass ikväll igen, eftersom jag är så sanslöst hurtig av mig, nuförtiden. Ska försöka orka köra lite styrka när jag kommer hem också, så att det blir ännu mer effekt än bara löpning.

Beställde ju bromsbelägg till bilen igår, eftersom de på besiktning sa att det var nära att bilen blev underkänd på grund av dem, och de kom idag. Så jag frågade meckarna i verkstaden om de kunde byta. Fick då veta att mina bromsbelägg som sitter i, var i perfekt skick, och att det inte alls behöver bytas. Det kanske dock var något annat, men de tyckte inte att det var någon fara. Skumt! Jaja, jag hade ju inte betalt de nya beläggen, så jag skickar bara tillbaka dem.

Sms:ade med några tjejer igår som tydligen fått tag i mitt nummer eftersom de lånat en mobil av en kompis. Jag var tillagd som Eric Dahlström. Riktigt skumt! Fattar inte varför någon har mitt nummer med det namnet... Det enda jag kan komma på är att någon jag känner gav ut mitt nummer på skämt på krogen och då sa ett av mina mellannamn, men det skulle i såna fall hänt för lääääänge sen, så jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0