Hemma, at last!

Jahapp, hemma från jobbet... Dags för lägesrapportering!

Jag var på sjukhuset idag, eftersom det tydligen inte går att boka en dag i förväg, utan man måste komma PÅ EN GÅNG! Doktorn kollade lite på mig och ställde lite frågor, och kom fram till att jag eventuellt har skabb. Party party. Han kunde dock inte se några djur, så han ville inte ordinera en behandling än. Jag måste få Emma att bege sig till en läkare och se om de kan ställa en diagnos för henne. I såna fall får även jag behandling.

Jag har köpt glass på jobbet också, eftersom vi säljer ut Diplom-IS för 5 kr styck. Fett najs. Köpte glass för 80 kr ^___^

Funderar lite på vad jag ska göra idag. Planen är väl att jag ska ringa Emma och prata lite, efter det vet jag inte. Imorgon ska dock jag och farsgubben åka och köpa blommor (psnotgay). Jag har en tom blomlåda med tillhörande spaljé på balkongen som ska fyllas. Sen ska ju Emma komma på besök och vi ska prata allvarliga saker (och roliga saker också, förhoppningsvis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0