Hopp hopp

Det blev så klart inget solande igår, fast att jag tänkte det. Gick in och kollade på Norrtälje Badhus hemsida om det fanns priser. Visade sig att 15 min kostar 50 kr. 21 min 70 kr. Vet inte riktigt om det är dyrt eller billigt, men tänker avvakta till att jag kollat runt lite på andra alternativ, typ Nautilus.

Nu är det dags att göra sig i ordning för jobbet. Tar inte bilen idag, eftersom jag fan inte vågar. Igår var det ju poliser ute och kollade hastighet, och jag klarade mig galant, men känner att jag har nog inte så stor tur två dagar i rad. Alltså blir det gångtur till och från jobbet, och eftersom jag tänkt käka burgare måste jag pallra mig iväg snart.

Så nu blire dusch!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0