I walked the streets flirting death

Ja, som förväntat gick dagen snabbt, hade att göra mest hela tiden. Fick väl det mesta gjort som skulle göras, mycket skönt. Och i helgen kommer jag att ha ännu mer att göra, då jag ska bygga om hyllor så att rätt varor finns på rätt plats. Eftersom det är massa småpryttlar som ska flyttas om, kommer det troligen att ta lång tid, men det ska nog gå bra ändå. Försöker komma på om något spännande hände på jobbet idag, men det var nog business as usual hela dagen faktiskt, inga direkt jobbiga kunder eller intressant händelse. Samma lika, liksom.

Ikväll blir det nog party party. Det är ju Halloween, så man måste ju nästan ut. Inte för att jag behöver en ursäkt för att dricka, men... Känner mig helt klart på hugget, även om ekonomin kanske inte är den stabilaste. Men va fan, ska man ligga på topp får man offra lite. Nu har vi ju bestämt att vi ska käka julbord på Viking Line den 22 november, så då måste man ju ha lite pengar att köpa sprit för. Och godis, kanske. Förhoppningvis blir vi 15 som åker, vilket ju i sådana fall skulle vara grymt kul. Det gäller bara att se till att alla som ska med får vara lediga, men det ska väl förhoppningvis inte vara några problem.

Nu sitter jag och lyssnar på Trivium, för de intresserade. Har helt klart åkt på en släng av metalcorefeber, och håller som bäst på att ladda ner ännu mer liknande musik, och även lite mathcore (som jag aldrig hört talas om förut, även om The Dillinger Escape Plan ringde en klocka). Måste bara börja kolla texterna, eftersom man som oftast inte hör vad som sjungs, vilket ju faktiskt skulle kunna vara lite kul att veta.

Men men, kanske skriver min lilla "krönika" om mode och modebloggar lite senare, när jag tänkt igenom lite mer noggrant vad jag ska skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0