I'm gonna vacuum your ass

Jahapp, vad ska man skriva en morgon som denna? Det har ju inte hänt speciellt mycket under natten, liksom (hehe). Idag måste jag dammsuga lägenheten, och sen när jag kommer hem blir det diska, så att det är fint och prydligt här hemma. Annars är det jobb, jobb och åter jobb som gäller, men det är trevligt.

Kollade på mangan Ghost In The Shell igår, eftersom jag inte förstod något den enda gången jag sett den förut, eftersom min engelska inte var bra då, och den var otextad. Nu gick det dock bättre, även om det är lite småsvårt att hänga med när de använder namn man inte känner igen. Den filmen borde folk se ändå, eftersom den ändå är lite tänkvärd, med livsfilosofiska funderingar etc.

Nej, nu ska jag kanske äta lite frukost (tunnbrödrulle med leverpastej och gurka, mums!), och sen börja dammsuga. Wihoo!


Kommentarer
Postat av: Tessie

jaa dom är ju sååå söta.. måste ju bara ha mig en sån! :D

2008-10-28 @ 16:02:38
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0