Intressant update #1

Söndag morgon och jag är äntligen nykter! Eller nåt... Har sovit bra för en gångs skull, utan några ryckiga uppvakningar eller nåt, och gick precis upp, cirka 3 timmar senare än vad jag normal går upp. Riktigt skönt faktiskt. Också bra att slippa sitta och tråka tills att jag börjar jobba om ungefär 2 timmar. Ska kanske ta tag i lite grejjer idag, så som att faktiskt plocka upp tvätten, med tanke på att jag har ny tvättid imorgon.

Imorgon ska jag besikta bilen också, vilket förhoppningsvis ska gå bra... Är lite orolig för bromsarna, som har gnisslat lite på senaste tiden, men dom funkar ju, vilket är det viktigaste. Ska komma ihåg att kolla lampor etc idag innan jobbet, så att man inte åker på såna saker.

Just nu sitter jag och lyssnar på The Living Ends nya album, som jag tänkte skriva lite om, om ett tag. Men först blir det frukost tror jag.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0