Ja, vad ska man säga..?

Har gått nu i två dagar och funderat på allt jag tänker säga till Emma på fredag när vi ses. Jag vet inte om något egentligen kommer att ändra på något, men jag hoppas att det i slutändan åtminstone känns bättre än vad det gör nu. På ett sätt vill jag ju säga allt redan idag, men det blir ändå bättre att göra det med henne här. Jag får helt enkelt se fram emot en morgondag full av ytterligare tankar på allt som jag redan tänkt på. Men men, jag kommer ju vara grymt påläst när hon kommer!

Har för övrigt jobbat idag, vilket var skojs. Pysslade med saker ända fram tills att det var en halvtimme kvar, då jag mer eller mindre tappade lusten. Såg mest fram emot att få åka hem och ringa Emma, vilket blev en besvikelse först, då hon inte svarade. Dumma tankar poppade upp, men jag testade lite senare, och då hade hon tydligen solat, so no worries!

Nu ska jag försöka fixa ett ordentlig mål mat på några dagar, vilket dock innebär att jag måste diska stekpannor. Orkar inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0