Jag har varit duktig. Mmm.

Gud vad jag har varit duktig idag. Jag har varit med farsan och köpt blomster som ska planteras snart, maybe imorgon. Jag åkte och slängde tomglas och rensade lite övrigt i bilen (kollade oljan också, men jag har helt klart världens sämsta oljesticka, eftersom den är svart, vilket ju olja också är). Jag har varit på stan och handlat kläder (se nedan) samt varit på banken och kollat möjligheterna till att få belåna bilen eftersom jag behöver lämna in den på service, vilket jag inte har råd med. Det verkade dock vara en onödigt krånglig process, så jag får väl kolla med föräldrarna istället. Jag har ätit lunch OCH diskat och varit allmänt duktig.

Nu är det cirka 1½ timma tills Emma kommer (eftersom hon, som vanligt, vaknade sent och inte hann med bussen hon skulle med först), och då ska vi tydligen behandla oss mot skabb (yay!) eftersom en, eller flera, av hennes kompisar har fått bekräftat att de har det, och eftersom vi har samma symptom är det nog säkrast att behandla.

Fett party ju! Och party blir det ikväll. Ska fan se till att ragga ordentligt. Jag känner att jag behöver lite sällskap i min stora säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0