Jag ska cykla till månen!

Nej fan, det där gick ju riktigt bra! Maten blev klockren, och nu har jag matlåda till imorgon, eller någon dag i framtiden, men antagligen imorgon. Håller som bäst på att diskar, och känner mig allmänt duktig, samtidigt som jag nostalgiar lite med Green Days skiva Nimrod. Länge sen som fan jag lyssnade på den. Det är bra skit, ytterligare skivtips från mig!

Nej, tillbaka till disken. Ska nog fan ta en lång runda efteråt. Känner mig nästan lite hurtig. Har faktiskt funderat på att köpa ett 6-månaderskort på Friskis&Svettis, spinning. Tror det kan vara bra för mig. Sen får man ju 400 kr från jobbet också i bidrag, så det blir 700 kr för 6 månader. Inte helt fel, och jag tror att spinning är bättre för mig än gym. Vill jag bygga lite muskler på överkroppen kan jag köra det hemma, inga konstigheter.

Disk var det.




Ser det inte bara FÖR gott ut? Fan, jag kan ju när jag vill, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0