Jahapp, så satt man här igen

Så var ännu en arbetsdag till ända. Faktiskt lite småskönt, även om jag inte riktigt vet vad jag ska orka med idag. Planen har varit att springa, men vädret är dåligt. Det blir dock ut och jogga om det fortsätter vara uppehåll. Måste åka till affären och handla också, orkade inte direkt efter jobbet :) Annars har jag en MASSA filmer att kolla på, smaskens!

Imorgon ska jag, som tidigare nämnt, kanske sola. Vi får se. Sen på kvällen är det ju fest som gäller. Jag tog ledigt imorgon eftersom Emma egentligen skulle komma, men så blev det inte, så jag får en helt ledig dag istället, vilket ju är najs :) Det verkar som att det blir att träffa Emma när hon går av båten på måndag istället, och då är jag ledig också, så det är bra.

Annars hände det inte mycket spännande på jobbet idag... Jag var mest underbar och fantastisk och fixade saker, som jag brukar. Käkade två McToast till frukost också ^_^

Imorgon vill ja ha hemmamatch! Eller bortamatch om det krisar. Snälla! Kan inte någon fixa nåt till mig? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0